11haftalik hamileyim 7ci haftadan kanamam vardi dusuk riski sonradan ic kanama oldu neyse ilac ve iyne oluyom bugun cok kotu grip oldm bogaz agrm var titretiyorm hamilelktede cok sey zarar oldugu icin bilmiyorm bilgim yok ihlamur çayı içtim bişey olurmu? Zararlimi