Bebeklerimiz sürekli olarak bir gelişim sürecindeler. Yemek yemeyi geçtim ama gün içerisinde bol bol su icmemiz gerekirken vücudunuzu o kadar saat uzun süre susuz bırakmanız doğru bişey değildir diyr dusunuyorum. Bir günümüz diğer günümüzü tutmayabiliyor. Gebelik hormonlarının etkisiyle, değişen karbonhidrat metabolizması sonucu, açlık kan şekerinizin çok düşebilir ve kendinizi kötü hissedebilirsiniz.