Koyu renk oluyor emzirirken de sürüyor. bebekler hemen ucu algılasın diye mi ayarlıyor rabbim acaba? yoksa benimki pembelikten görünmüyordu. 🤣 emzirmem bitince de büyümüş hali foss diye söndü iğrenç bi şey oldu ikinciyi de büyütüp protez mi yaptırsam diye düşünüyorum 😅😅😅