Geçen hafta detaylı ultrasonda beyinde hafif sovı birikmesi bulundu bende çok araştırdım amniyosentez yapılacak bu perşembe ama sonuca göre Fetal MR da çektirebikirim amniyosentez sonucunun çıkması 3 haftayı geçiyor beklerken onuda mı yaptırsam diye düşünüyorum umarım sizin tertemşz gelir sonuçlarınız🙏 bir de nerede hangi şehirde ve hastanede yaptırdınız ücret söylerseniz bana da fikir olsun çünkü artık okumaktan da yoruldum kendimi helak ettim kaç gündür🙏🙏🙏