beyzacmvrc Bu haftada olanlar, bebislerinizin hareketler nasıl ne durumda? Benim daha düzene girmedi çok sık hissedemiyorum normal midir acaba 🥺
Lina-Annesi beyzacmvrc tatlimmm.gayyet normal. Duzensizlik oluyir bu hafta Doktoruma sorduğumda henüz hareket saymıyoruz.demisti
Lina-Annesi beyzacmvrc korkma canim. Düzene girecek bi kaç haftaya. Ben 32 oldum benim bile oluyor bazen. Bazı günler çok hareketli bazı günler daha yavaş olabiliyor demişti doktorum.
beyzacmvrc Lina-Annesi çok teşekkür ederim 😊😌 tatlı falan yiyorum hareketleniyor ama kız bebek bir de heralde harejeti daha az mı oluyo erkeğe göre
cauuv1 Ben 24 haftadayım 7 24 hissediyorum hiç durmuyor. Bir gün içerisinde en fazla 1 saat hissetmedigim oluyor ama bilemiyorum belki hareketsiz bi bebek olabilir bazen öyle der doktorlar. Saglıgı yerindeyse normaldir telaslanmayın
beyzacmvrc cauuv1 çok şükür yerinde bir sıkıntı yok da merak ediyorum Tatlı falan yiyince hareketleniyor yine Sizin erkek mi kız mı
ArvenMom beyzacmvrc her bebek farklıdır canım şimdi benim bebeğim aşırı hareketli 18 bu yana hep hissederim hergün düzenli ama illa düzensizlik olur arkası dönüktür uyuyodur yani olunabilicek şeyler ben doktoruma çok hareketli dediğim de normal demişti 2 gün önce ama korkma düzensizleşebilir de dedi o yüzden sorun yapmıyorum
beyzacmvrc ArvenMom yok bende gün içinde mutlaka hissediyorum zaten. Ama sık sık değil öyle Sizin kız mı erkek mi ? Bazen oluyo çok hareketli Bazen de daha sakin😊 kız bebek olduğu için mi bilmiyorum ama ultrason da doktords çok hareketli dedi son gittiğimde salı günü gttm
Lina-Annesi beyzacmvrc aynen canimmm oyle. Hiç hareket etmiyor degi bak çok şükür. Kafana takma yani :)
ArvenMom beyzacmvrc kızım olucak canım benimki aşırı kurtlu durmak bilmiyor maşallahı var zillimin 🤭🧿
catandgirlmom beyzacmvrc 28 haftayız hala bir düzen hissetmedim yattığım zaman hareketleniyor falan ama günün şu saati aktif şu saati uuuyor diyemem hareket sayıyorum 10u geçiyor tamam diyorum iyi minnoşum 😊
beyzacmvrc catandgirlmom normal demek ki canım 😌 doktoeuma sormayı da unuttum bu hafta gitmiştim ama herşey yolunda elhamdülillah birşey olsa.soylerdi Belki uykucudur kızım 🤭
beyzacmvrc cauuv1 kız. Evet bugün baya bir yoruldum ayaktaydm nikaha katilmistik eşimle ☺️ ondan da olablr ☺️
ArvenMom beyzacmvrc olabilir canım korkma ama normal bazen benimkide 1 2 saat ses vermiyo uyuyo sonra coşuyor 🤣🧿🤭