Humzee16 Merhaba hanımlar. Malum beklenen gün yaklaşıyor çok şükür🙈🐣. Kıyafetlerimiz hazır yıkanmayı, ütülenmeyi bekliyor💨. Sabun tozu ile mi yıkamalıyız? Sizler hangi marka deterjan ve kaç derecede yıkadınız? 🌸 Şimdiden teşekkür ederim 🥰🧡
CayGetireyimMi Humzee16 sabun tozu kullanma canım çünkü 30 derecede yikaman lazım. 30 derecede sabun çözünmuyor sıvı deterjan al. Makinenin bebek ya da hassas prog. Varsa onda. Yoksa 30 derece 800 devire ayarlayıp yikayabilirsin. Hatta devir 600 bile olur çekme olabilir.
gayecam Humzee16 ben ilk yıkama olacağı için cildinde sorun olmaması adına annemde, teyzelerimde gördüğüm yöntemi uygulayıp riske atmadan direk hacı şakir yenidoğan deterjanı kullandım başka hiçbir şey kullanmadım. Ama tabi diğer markalarında nasıl olduğu hakkında bilgim yok açıkçası 🤰🏻
duyygu53 Siveno marka sıvı deterjan aldım ben çamaşır makinesinin hassas yada bebek modu oluyor genelde onlara bakabilirsin