Canım 6.5 senedir beklkyordum bende birde kronik rahatsızlığım var çok ilaç kullanıyorum çok beklerdim senin gibi belirti fln ama şuan 18+1 im ve hiç dikkat etmemiştim yumurtlama gününe fln sadece her zaman ki gibi göğüs ağrım olmuştu adete yakın… Sonra olacağım gün test yaptım çıktı çok şükür. Yani çok bı belirti olmamıştı birde burnuma mantı kokmustu Allah im gönlüne göre en hayırlısını nasip etsin canım