aaslim Kızlar doktorum hastaneden ayrıldığı için başka bir doktor arayışına girdim, medipol mega’da duygu ışıl gencer ve nagihan kaya isimli doktorları biliyor musunuz tecrübeniz var mı?
Merveklc3 aaslim Nagihan kaya çok iyi bir doktor tavsiyesi ederim ama muayene ücreti gereksiz pahalı yılbaşından önce 630 lira demişlerdi yılbaşından sonra ne kadar oldu hiç fikrim yok
Merve997788 aaslim ablamın iki çocuğunun doğumunu da duygu hanım yaptırdı canım gayet memnun kaldı bende bizzat gördüm kendisini gayet tatlı bir doktor önerebilirim
Februr aaslim ben nagihan kayaya gittim 1 kez, memnun kaldım. İletişimi iyiydi. Muayene ücreti 950tl sgk’lı.
Busra-1601 medipol hastanelerinde dogum paketleri oluyormus gecen sene bir arkadaşım 10 bin tlye dogum kontroller tahliller hepsini almis ben de megaya gitmek ıstiyorum ama öyle paketleri mevcut mu bilginiz var mı
aaslim Busra-1601 hiç bilgim yok geçen sene o fiyatsa şu an ikiye katlanmış olabilir bir muayane 1000₺ olmuş nerdeyse 🥲
Cananss Busra-1601 Tamamlayıcı sağlık sigortaları oluyor ama onu hamile kalmadan önce yaptırman gerekiyor. Tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdıktan sonra aradan belli bi süre geçmesi gerekiyor tam olarak sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum. O süre geçtikten sonra hamile kalırsan tüm muayene ve doğum ücretsiz oluyor tamamlayıcı sigorta herşeyi karşılıyor
Aden123 Bende 3. Aydan 7. Ayıma kadar Gülseren Polat’a gittim canım iyiydi ama daha iyisi vardır mutlaka orda diye düşünüyorum , doğum için yurtdışına geldim orda olsaydım kesinlikle o hastanede ama başka bir doktorda devam ederdim . Bence iyi araştır 🍀
Busra-1601 aaslim ya ikiye katlansa yine normal bence en kotu hastaneler sadece doğuma kac paralar oluyor sormak lazım aslı da ben soracağım ama tasinacagiz nereye gideceğiz ilçe olarak bilmediğim için hiç gitmedim daha sormaya
Bsa aaslim ilk doğumumu da duygu hanım yaptı, şimdi ikinciye de ona gidiyorum. Çok ilgili, tatlı ve güvenilir bir doktor kesinlikle tavsiye ederim.