cahillesohbetikestim Eymencan47 benim ikinci gebelik kuzum arası yakın sezaryenlerin o yüzden en fazla 38 de alacak ki sanırım 38 i beklemeyecek ufaklık
Eymencan47 cahillesohbetikestim üçüncü benim normal doğum diğerleri Buda öyle görünüyor ahhh bian önce doğurmak istiyorum 💙😇
Lavantakokusu64 Lina-Annesi bizimde yarın görüş günü 39+0 oluyoruz bekliyoruz bakalım kızımın canı ne zaman isterse gelecek😌❣️
Lavantakokusu64 Lina-Annesi bu zamanın çocukları hep keyfine düşkün, oğlumda gününü doldurduktan 3 gün sonra gelecem demisti ya bakalım sağlıkla gelsinler inşallah ☺️
Yeknese Lina-Annesi benim açımdan çok zor. İlk oğlumda böyle değildim. Çatı kemiği ağrım çok fazla mesela yatakta sağa sola dönerken ağlamak istiyorum. Belki yaş ile ilgili olabilir ilk hamilelelikte 23 yaş şimdi 32 yaş