Gulsum3 Haftamda doktor erkek dedi suan 14 haftalığız 2 hafta sonra doktora tekrar gıdıcem ilk çocuğum sağlıklı olsun cınsıyet onemlı degıl ama içimden bi ses hala kız diyor böyle olan var mı daha bısı almadım bıdaha sorucam gıdınce cınsıyetını çünkü ben hala kız hissediyorum
Oznur-96 Gulsum3 canım detaylıya girene kadar bekle benim baştan beri kızdı değişmedi şükür ama deyatlıda benden önceki aile kız biliyomuş 22 haftaya kadar detaylıda erlek çıkto
KayraKuzusu Ay bende senin gibydim pipiyi görene kadar hep kız dedim fakat net bir şekilde oğlum oluyor
Gulsum3 Asfdg inşallah sağlıklı olsun ikisine de remiz var ama işte insanın içinden his geçmiyor detaylı daha erken yapılmıyor mu yada renkli utrason özelde isteğe göre oluyor mu