Aylin5550 34+3 aynı şekilde kasık ağrılarım var doktoruma söyledim magnezyum takviyesi verdi normal bi durum bu bebek kendini doğuma hazırlıyormuş oyüzden o ağrılar yürüyüş yapınca kasık ağrılarım geçiyor benim ama yattığımda falan hareket etmediğimde biranda kalktığımda sanki hiç yürümemiş gibi ağrı oluyor geçiyor bol bol su için yürüyüş yapın 😇