İlk gebeliğimde 18 haftalıktı serklaj oldum hiç kalkmadan yattım hastanede 24 haftalıktı kısalma olmuştu tualete bile kalkmadım düşünün ona rağmen doğurdum bir ay yaşadı bebegım 28 haftalıktı kaybettim 3 ay sonra hamile kaldım 39. Haftaya kadar doğmadı ve sezeryabka alındı 🙏 rabbımın mucızesı diğeri de imtihanı artık sokakta yürüyordum doğsun diye şimdi yine hamileyim riskli haftadayım korkuyorum tabıkı Allahım korktuğumuz yere uğratmasın