Ya kızlar bende konuyla ilgili bi soru yönelteyım bu tıkanıklık sadece nefes alamama durumumu yoksa sıvı çıkısı oluyormu ben bır aya yakındır bır akıntıyla ugrasıyorum ama grıp gıbı kendı akmıyor sinüzit gibide hamileliktenmi sinüzlerdenmi anlayamadım randevuma da var daha size bir danışayım