Kahverengi_ruya Pembemimavimi suyun direk boşaldı mı yoksa ilk başlarda sızıntı seklinde mi geldi canm
Mihri-musta Pembemimavimi Allahım yardımcın olsun 🙏 gönlünü ferah tutmaya çalış sonunda büyük kavuşma var 🙂
kizannesii Pembemimavimi suyunuz gelmiş bnde normal olacaksnz sandm.sezeryan sizin tercihiniz mi yoksa farklı bi durum mu var? Bnde dogumu bekliyorum da merak ettim
Pembemimavimi Kahverengi_ruya valla bi tipa açıldı gibi oldu benden biwi geliyo dedim pesine fiş fiss akti valla ve sürekli de geldi
TubaSbArsln Kahverengi_ruya canm benim sızıntı gibi geliyor arada bende 34+1 oldum iki gündür azar azar geliyor akıntı gibi ama bildigin su korkulacak bişey mi acaba ben de bilmiyorum
Kahverengi_ruya Pembemimavimi bnim nışanım geldi ve peşinden sızıntı seklinde su geliyo anlıyamadım bende
Busratye Pembemimavimi o kadar su gelirken hastaneye nasıl gittiniz üstünüz ıslanmadı mı ne yapılıyor o durumda hastabezi işe yarıyor mu
Kahverengi_ruya TubaSbArsln dün akşam acikdeydim doktor nışanın gelmiş evet Ddi ama su için bişey demedi suyun gelse anında akar Ddi ama bnden sızıntı seklinde su geliyo özellikle peçete koyuyorum ve takip ediyorum
Elaylama Kahverengi_ruya eczanelerde turnusollu ped satılıyormuş su olup olmadığı anlaşılıyormuş onunla. Nöbetçi eczane bulursanız bi bakın isterseniz.
Pembemimavimi reinamm epilepsi hasfasi olunca normal olmak riskli oluyo. Yoksa bende istyordum cok normal.