Baybyyytwo sağlıklı olsun da kız erkek fark etmiyor benimde bir oğlum var herkes birde kızı tat diye konuşuyor Allah biliyor ya tatbiki de öncelikle sağlıkla gelmesi ama bende isterim bir kızım da olsun onu da tadayım ama tabii erkek de olursa çok sevinirim o ayrı konu şuna 10 haftalık hamileyim cinsiyeti acayip merak ediyorum tuhaf bir şekilde bir belirtide çok yok anlayamadım yani yada oğlumla ilgilenmekten ☺️❤️