Melis_tugba Kızlar sizdede varmı Çok cabuk aimirlenme bu dönemde o şekildeyim sinirleniyorum herseyden nefret ediyorum
Selale_bati Melis_tugba aynen biir birsey soglese bogazlayasim geliyor tabi ben yabanciyim kimsem yok burda tum gun evdeyim sinirim bozuluyor esim birsey soyledimi😁😁
Melis_tugba Sultannnnn bende öyle bide cok sinirleniyorum söylenen bi cümle için 1 hafta gece gunduz agladıgım oluyo
Melis_tugba goncacan benim hem aglayasım heöde bi tane cakasım geliyo genelde bu durumu esim yapıyor 😂😂 korkuyorum adama bise yapcam diye
Melis_tugba Marygur bide mal gibi anlamayıp konuyu ya uzatıp yada daha beter ediyorlar ya cinnet geçirtiyorlar adama
Seyma95 Melis_tugba ben ilk zamanlar öyleydim resmen bi ateş topu gibiydim ama şimdi iyiyim çok şükür valla sakinlik o kadar güzel o kadar huzurlu bişey ki hep böyle olurum inşallah 🤲😇😂
Melis_tugba Seyma95 bende olmak istiyorum 🙃 bide karsımdaki insan anlamadımı daha cok nefret edip aglıyorum
Mihri-musta Melis_tugba ben de 37. Haftadan sonra işten ayrılınca başladı sinir 😃 ama dediğiniz gibi ufacık birşeye parlıyorum heralde normal
Melis_tugba Mihri-musta ya ben evdeyim tekim anlamıyorlar bide üstüne üstün herkez üstüme geliyor ipini koparan bana patlıyo sinir oluyorum
Burcucuk Evet canım olmaz mı bende ota püsürüğe kızıyorum hatta kafaya takılmayacak şeyleri takıyorum😪 yetmiyo bide hüngür hüngür ağlıyorum😪 Hormonlar bezdirdi 😒😒
Ozge1008 Melis_tugba özellikle eşime ve anneme karşı çok sinirleniyorum. Beş dakika sonra da vicdanım sızlıyo üzülüyorum. Hemen gönüllerini alıyorum ama elimde değil malesef🤷🏻♀️
Melis_tugba Ozge1008 ben en cok eşime karsı 🙃 uzaktayken cok uysal bi adam yanıma geldimi hareketleri bile beni simir ediyor 😂
Seyma95 Melis_tugba sakin anneler sakin bebekler hep bunu getiriyorum aklıma ben gerginsem o da öyle diye düşünüyorum yada doğunca öyle olur huysuz olur diye aklıma geliyo