Selam kızlar 29 haftalık gebeyim ve dün gece 3 den beri dehşet derecede sağ tarafımda sancı var yani sanki içimden birşeyleri çekip koparıyorlar gibi bunu yaşayanlar var mı veya bu konu hakkında bilgisi olan var mı o kadar canım yanıyor ki geçer geçer dedim ama geçmiyor acile mi gitsem normal mi ?