Tanembebek5 27+1 deyiz Daha önce yazmıştım az harekat ediyor 3 4 gündür diye şimdi aşağıda hissediyorum önceden göğüs altındaydı tekmeleri ama şimdi aşağıda sol kasığa vuruyor. Normal mi sizce
Hsb34 Tanembebek5 doktorunuza sorabilrisiniz.. kendisi daha bilgili bilimsel açıklamalarda bulunur herkesin hamileliği farklı geçiyor
Elvira_aa Tanembebek5 merhaba ben 25 haftaym bebeğimin hareketlerini hep hissetdim ama hiç bir zaman gögüs altında olmadı hareket hep aşağılarda bence normalı bu göbekden aşağlda ilk zamanlar daha sonra göbek etrafı fln
Gizzgzz Tanembebek5 seninki yine kasığa vuruyor benim eşek kızı eşek şeyime vuruyor ha bire tuvalete koşuyorum dua et te mesaneni keşfetmesin oyuncaklar oynar gibi oynuyor :) aynı günüz seninle ben de 27 + 1
bendiyebiriii Tanembebek5 Dönmüş olabilir belki bebeğiniz gerçi daha erken ama belki bazı bebekler erken dönüyordür😌
Tanembebek5 Elvira_aa göğüs altı dediğim göbek deliği in üstü kuzum. Acaba ters mi duyor diye düşünüyorum
Tanembebek5 Gizzgzz biliyorum balım 😍😘💝 ayy zaten tuvaleti sorma 10 dk ya 1 sanki hiç gitmemiş gibi oluyorum bazen çıldırıyorum. Hele gece saat başı uyanıyorum 🤦🏻♀️
Gozde122142 Bende 26 haftalığım genellikle kasık bolgeme tekmeliyor tatlı kızım arada da sağ ve sol tarafım belime doğru göbek deliği üstünde hissetmedim hiç
Gizzgzz Tanembebek5 sık dişini geçecek bu günler sonra zaten tuvalete gitmeye bile zamanımız olmayacak :)))