Sevval0308 Mavi11 siz az önceki postta da böyle cüretkar konusmussunuz. Amacınız ne? Şahsen güzel dille de uyarabilirsiniz insanları tövbe yarabbim estagfirullah sanki insanlar çocuklarını öldürüyor gibi yazmanizdaki amaç ne yani?
Sjsjsjsj Kızlar ben oğlumda 8 aylık hamileyken tuttum oğlum 4 200 dünyaya geldi hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür bundada doktoruma sorup tutmayı düşünüyorum başta deneriz kendimizi iyi hissetmezsek ozaman ara veririz Allah hepimizin yardımcısı olsun
[silindi] Adapte34 kusura bakmayın ya sinirlerim bozuldu iki post var oruçla ilgili mavili hanım diğer postta da saldırıya geçti ondan hatlar karıştı :)
Dilsay Hilalyazbos53 Yarın niyetliyim diye bugün 5 Lt su içtim lavabodan çıkamadım bugün yav shdbdhsjs yarında niyetliyim diye iftarda başlayacağım yine su içmeye😂😂Gece uykum haram olacak lavaboda kalacağım 🥹
Zeynepthe Hilalyazbos53 benim doktorum oruc tutmanin kesinlikle bir zarari olmadigini soylemisti gecen sene bende tutmustum sadece bi kac gun zorlaninca tutmamistim. Gayet dengeli iftar ve sahur yaparsaniz merak etmeyin hic bisey olmaz Allahin izniyle. Tabiki size kalmis ama sonradan 30 gun tutmasi daha zor bence🥲
Bkmcnkr Hilalyazbos53 zaten hamileyken farz değil. Bebeği riske atmaya değer mi. Sağlığınıza iyi bakıp, aksine düzenli yemeniz lazım
papatyaseveranne Hilalyazbos53 ilk kızımda tutmuştum. Rabbime şükür gayet sağlıklı ve kilosu yerinde doğdu. Tabi doktorumun da fikrini almıştım. Bu seferde soracağım doktoruma. Tutabilirsin derse tutacağım Allah’ın izniyle ♥️