karansmom_ Kızlar, reglim yeni bitti lakin bel ağrım ve kasık ağrım devam ediyor. Daha önce mantar enfeksiyonu geçirdim ama kendi kendine geçti. İdrar da yanma kaşıntı hiçbiri yok ama neden böyle olduğuna dair fikrimde yok..