B5- kızıma hamileyken birden bire başlamıştı bende bu kaşıntı. Acilde 2 sefer serum yedim. Tahlillerim temiz çıkmıştı. Burda sormuştum ve gebelik alerjisi olabilir diyen olmuştu. Doktorum allerset hapı verdi, onu kullanınca kasintim geçmişti. Bir ara içmedim ilacım bittiği için, 2. gün yine başlamıştı kasintim. İlaç tamamen iyi gelmişti bana. Dr ile görüşüp isteyin hapı. Eminim faydasını görürsünüz. Bazı gebelerde, gebelik alerjisi kaşıntı olarak görülüyormuş.