Selinoloji Arkadaşlar gülmeyin ama daha önce hiç yenidoğan bebek görmediğimden soruyorum. Gözleri böyle sağ sol alt üst fır fır dönüyor kayıyor gibi bilinçsizce mi böyle normal mi yoksa değil mi
nilsmomy Selinoloji henüz göz bağları kuvvetli değil bakmayı pek bilmiyor o yüzden birkaç güne daha kontrollü oluyor merak etmeyin tabii ki eğer uzun süre böyle olursa o zaman dokotra danışırsınız
Hallerimvarbenim Selinoloji kucjcjdjcujcdı Benim eşim çok korkmuştu ilk gördüğünde 🤣 her yenidoğan da oluyor o uyumak ve uyumamak arasında gidip geliyor gözleri adapte olmaya göz kapaklarını kullanmayı öğrenmeye çalışıyor gözleri normal canım 😅
Durubebegim Selinoloji gayet normaldir hatta ben ondan dolayı ilk bebeğimden baya bildiğin korkuyordum emzirdiğimde bakamıyordum göz göze gelince korkuyordum😁😁