Prenses34_annesi Mrvmrv-- ben pişik kremi olarak sudokrem ve Bepanthol aldım şuan Bepanthol kullanıyorum iyi geliyor şampuan olarak da içeriği olsu çok temiz bebeklere çok uygun ecowell🥰
Merveofs Mrvmrv-- şampuan, sabun, ve ek yağı Dalin kullanıyorum. Pudra ve kolonya Benri (Gratis markası) kullanıyorum çok güzel kokuları var ama arada bir kolonya kullanırım zaten. Pişik içinse kesinlikle bitkisel olan çay ağacı kremi öneriyorum
Gizzgzz story deterjanı çok güzel şimdi kullanıyorum parfüm kokusu yok temizlik kokusu var hem organik hem çok temiz içeriği
Pinkgold Mrvmrv-- pişik kremi sudocream mustela aldım şampuan içinde uni baby tercihim oldu yağıyla birlikte