eceg1 Merhaba gebelik öncesi ve gebelik sürecinde yapılması gereken şeyler neler ? Tahlil vb olarak doktor mu yönlendiriyor ? Önerdiğiniz kitaplar veya kaynaklarda varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🌸
minikmucizeemaak eceg1 Bir kadın doğumluya gözük bence kan tahlillerini vs yaptır değerlerine baksınlar eğer eksiklik varsa tedavi uygulanır. Folik asit verir hem ☘️ İnşAllah tez zamanda hepimiz bu güzel duyguyu tadarız
CmreKsidar eceg1 ben dahiliyeye gidip bütün değerlerime baktırmıştım sadece d vitamini eksik çıkmıştı
Daisy0000 eceg1 Ben öncesinde alttan muayene olmuştum ,gebelik düşündüğümü engel bir durum olup olmadığını sordum,folik asite vs başladım.Muayenede doktor rahim duvarında kalınlaşma var demişti.. O ay hamile kaldım 😍
eceg1 Herhangi bir tahlil söylemedi şuan folik asitle başlamamı önerdi onu kullanıyorum ama başka yapmam gereken bir şey var mı sizce bu konularda çok bilgisizim 😞
minikmucizeemaak eceg1 Ben sağlık ocağında bütün kan tahlillerimi yaptırdım kimyasal geçirdim için alttan ultrason da olmuştum