Mucizem33 normal şartlarda 11 mayıs ama be hep 23 nisanda doğacak kızım,bayram harçlığı almaya gelecek diyorum. Nasip bakalım.. ufak ufak çamaşırları yıkamaya başladım,doğum çantasına girecekleri küçük organizerlere koydum,hazırladım. Banyo için gerekli olan küveti fln almadık henüz