Selale_bati As06 ay ne guzel❤🤗 bende 7ayligim sanki 4aylik hereks nerde bu bebek diye pis sakalar yapiyor 🤔
Morvi As06 bende 37 haftadayım ve maalesef bende de aynı sorun var. Artık Bebek karnımdan düşecekmiş gibi hissediyorum 🤣 herkes ikiz sanıyor 🙈 az kaldı sabır ❤️
Esra___ As06 ay benim de öyle o kadar sivri ki benden önden gidiyor hiçbir yere sığamıyorum 🤦🏻♀️ Oturduğumda da karnım kucağıma dökülüyor sanki bebeğim kucağımda oturuyor gibi 😂😂 38+5 olduk ne gelen var ne giden