efeninannesiii_ Sizede son haftalarınızda daha fazla olmaya başladı mı? Sanki göğsüm patlayacak sıkıntıdan sürekli ağlamak istiyorum 😢
Vahide_cebi efeninannesiii_ benımde öyle hıc bıseyden tad almıyorum sureklı ıcım sıkılıyor ne yedıgım ne yaptığım bellı değil
Prenses34_annesi efeninannesiii_ son haftalarda doğum yaklaştığı için vücut artık kendini hem ruhsal hem bedenen hazırlıyor ben de olmuştu yani dogumumun yakın olacağını çok hissediyordum ve bu durumdaydım kontrole gittim ertesi gün doğuma alındım 😅🥰
Babyykmz efeninannesiii_ ben 10 haftalik olana kadar oyleydim o kadar ic skntim vardiki anlatamam esime kiziyodm senin yzuunden hamileyim diye. 10 haftadan sonra gecdi suan 11 haftaligim 1 haftadir rahatm
Feride9923 efeninannesiii_ vallah bilmem 3hamileyim hic 2bebeyimde boyle seyler yasamdim bilmiyorum qaliba dunyada olanlar etkiloyor adami
efeninannesiii_ Vahide_cebi biliyorum kızanlar olacak ama dışarı çıkıp artık gezmek istiyorum. Sürekli patlıcan hissim var heceleri uyku yok artık eski halime dönmek istiyorum. Bazen vucudum öyle yanıyor ki ona bile ağlayasım geliyor
efeninannesiii_ Prenses34_annesi şu 9 ayda vucut oyle çok şekil değiştirip ruh hali farklılaşıyor ki aptal oldum daha 😢
efeninannesiii_ Babyykmz ben artık sonları oynuyorum surda 1 2 haftam kaldığı için sabır bitti açıkcası
efeninannesiii_ Prenses34_annesi ayy sorma bir daha asla regl olunca laf etmicem ne kadar büyük bir nimetmiş ya 😂
Prenses34_annesi efeninannesiii_ kesinlikle ya insan rahat oluyor dokuz ay olmayınca ama o hormonal durum birik birik bunalıma giriyor insan sonra 40 gün yine oluyorsun vs derken zaman geciyor