sumeyra07 Merhaba Kızlar nasıl gidiyor hamilelik🫶🏻 biz bugün 15+5 olduk yavaştan hissediyorum galiba onu😇 arada bir kasık ağrısı ve baş ağrım hariç her şey güzel gidiyor🙏🏻
sumeyra07 Gizzgzz doktor ne diyor bu gibi durumlarda? Tüketmen gereken şeyleri mi söylüyor yoksa ilaç takviyesi gibi bir şey mi yapılıyor? İnşallah bir an önce büyür, sağlıkla alırsınız kucağınıza ❤️😇
Sunactn35 Gizzgzz canım bende 27 haftalıgım daha yeni öğrendim 1200 grammıs tavsiyem kasar peynir ve muz ye benim tek yaptıgım oydu açıkcası dogru kasar peynirin kilo aldırdıgı
Gizzgzz sumeyra07 doktor psikolojik olarak kendimi toplamam gerektiğini ve ne bulursam yememi söyledi bak sana yasak koymuyorum yeter ki ye dedi zaten erken doğum riskim var bak böyle giderse erken alıp küvezde beslemek zorunda kalırız senin için daha zor olur dedi
Gizzgzz Sozde deprem de antakyadaydım sonrasında iştahım kesildi ben de zayıfladım bebek te kilo almadı
Sozde Gizzgzz Benim de karın bölgesi 4 hafta geri dedi bende şuan kilo aldırmaya çalışıyorum.Çok geçmiş olsun Allah yardımcımız olsun