Deryaclsz
Merhaba anne adayları,
Yeni doğum yaptım 4 gün oldu ve ilk 2 gün sütüm çok az geldi. Makineyle çektim sık sık ve az da gelse sürekli emzirdim bebeğimi.ancak sağ koltuk altımda beze oluştu ve tüm kolum ağrıyor. Aranızda bu sorunu yaşayan var mı?