323832 bohemianmom herkesin farklıdır benim ilk doğumda sezaryandan 3 ay sonra olmuştum şuan yine hamileyim bunda nolur hiçbir fikrim yok
Tumaypirr bohemianmom o herkese göre değişiyor sanırım ben sezaryenden sonra 43. Gün olmuştum ama görümcem 6 ay sonra olmuştu öyle hatırlıyorum
Edafmo bohemianmom belli bir gün verilmesi çok zor olur. Çünkü kimisi 1 yıl hiç regl görmüyor kimisi normal düzenine dönüyor
Bet1 bohemianmom ilk bir sene olmamaya normal diyorlar sende acele etme canım herkesinki farklı oluyor ben bebeğim 4 aylıkken oldum