Seymaaaggg KızLar herkese iyi akşamlar Doğuma 60 gün var ama beşik konusunda hala kararsızım sizce hangi beşiği tercih etmeliyim yardımcı olursanız sevinirim
tu42ba Seymaaaggg Canım ben ilk kızımda park beşik kullandım Kullanımı çok kolay ve 5 yaşına kadar da yattı kızım. Ve kaldıracağım zaman rahatlıkla katlayıp kaldırdım kutusuna en güzel özelliğinde işi bitince yer kaplamaması 😊 Şuan hamileyim tekrar açıp kullanıcam
Seymaaaggg tu42ba aşkım bana da herkes park beşik tavsiye ediyor ama görüntü açısından pek hoşuma gitmiyor ne yapmalıyım karar veremedim