Zeyzey72 hastaneden çıktıtan 1 hafta sonra tamamen kendi işlerimi halletmeye başladım. Ne kadar çok hareket edersen o kadar çok toparlarsın ama ilk zamanlar bol bol dinlenip bebek uyudukça uyumanı tavsiye ederim. Normal günlük ev süpürüp silmeyi yap tabii ama derin temizliğe girip kendini yorma bence. Sen dinlendikçe uyudukça sütün artar. Hem de bebeğimle daha fazla vakit geçirmiş olursun