annesiiiii annem gitmişti, doktora bağlı bence, iyi bir doktora denk gelirseniz tıpkı özeldeki gibi ilgilenir sizinle, hatta annemin doktoru benim özelde gittiğim doktordan bile daha iyiydi bence. Sonra tayini çıkıp gitti o doktorun, annem de bi daha öyle doktor bulamadı bıraktı gitmeyi. Zaten çok rahatsız da değil, doktorla konuşmak bana iyi geliyor diyip gidiyordu.