Baby7777 Güzel anneler Çatlak kremi yada yağ kullananlar var mı ne önerirsiniz ve kaçıncı haftada başladınız benim göbekte kaşıntı olmaya başladı 24. Haftadayım 🥹
Bircandeniz Baby7777 ilk 6-7 ay bio-oil daha sonra kantaron yağına geçtim şuan 36+0 dayım hiç çatlağım yok
Scmnezgii Bio oil kullanıyorum canım çatlağım oluşmadı henüz umarım olmaz da ☺️ Duşta da bebek yağı sürüyorum
symabskrt 4.aydan beri badem yağı ve zeytinyağı karisitip kullaniyorum 24+2 ikiz gebelik hiç çatlağım yok