ddilaraas Sol göğüs altında gobegımın başlangıç yerinde sankı sudyen batıyormuş gibi sürekli bir acı var ne var orda anlamadım çok acı yapıyor otururken falan yaşayan var mı
EsraKadir-25 Bende de var canım ddilaraas Bende de var aynı ağrı acı bazen katlanılmaz oluyor göğsümün altını delmek istiyorum ne zamana kadar devam eder bilmiyorum ama şuan 17+4 deyiz ağrım 10 haftalıkken başlamıştı
EsraKadir-25 ddilaraas ben şuan bile katlanamıyorum canım Allah yardımcımız olsun 🥺sağlıkla bebişlerimize kavuşalım