Benim de 7 aylıktan itibaren el parmaklarım uyuşuyor. Sabahları özellikle parmaklarımı avuç içime degdiremiyordum. Hala da devam ediyor. Karpal tünel sendromu diyorlar. Doğumdan sonra geçecegini söyledi doktorum vücutta sıvı tutulumu olduğu için sinirlerin sıkışması sonucu oluyormuş