BelinayS Kızlar 3 aylık hamileyim canım çiğköfte istiyo çok yiyeniniz varmı internette zararlı diye okudum ama
Cansuercan BelinayS artik etle kiymayla yapan yer olmadigi icin bisey olmaz zararli olmasinin sebebi icinde cig et bulundurmasidir..
Gulsahozge BelinayS 37. Haftamdayım az önce lahmacunla yedim 3gün öncede porsiyon yedim tabi etsiz 😊🤪ama sık sık yemedim hamileliğim boyunca 3-4kez yemişimdir çok istiyorsa canın ye yani sonra gaz yapıo diye hiç yiyemicez 😊
Hafizeipek BelinayS ben yiyorum ama dürüm olarak almıyorum çünkü içine marul koyuyo yikadiklarina inanmadığım için paket yaptırıp evde kendim yıkıyorum marullari
BelinayS Cansuercan onu biliyorum da gene şüpheye düştüm etsiz de yemeyin yazıyodu çünkü aöa abartmadan bi iki tane yerim artık😀
BelinayS Gulsahozge bence de eskiden hiç böyle değilmiş ya millet ne bulursa yiyormuş bizemi bu kasıtlar 😀 onu yeme zararlı bunu yeme zararlııı eskiler biz ne bulursak yiyoduk diyo😀
BelinayS Cansuercan sorma ben hamile kalınca ne isterse canım onu yiceğim diye gönül rahatlığıyla gezerkeen bi baktım kii kısıtlamalar konuluverdi 😀
Hafizeipek BelinayS içinde et olanlar tehlikeli toksoplazma olduğu icin. Benim en çok aşerdiğim şey çiğ köftedir herelde çünkü normalde de çok severim geceden kalsa kahvaltıda yerim öyle çok seviyorum😆
Tiredmother Kilolarca yiyemeyeceğin için bi şey olacağını sanmıyorum ben. Ye gitsin ben yiyorum canm isteyince
Mervisss Bana normalde mide rahatsızlığı nedeniyle tamamen yasak ama biz buna aserme dediğimiz için Yemeni tavsiye ederim..