mucizelerimuhb Xaliq 36+3 gittiğimde 2700 gramdı şuan 38+0 7 mart kontrol var bakalım ne olmuş 8 marttada doğum Allah’ın izniyle🥰
mucizelerimuhb Xaliq Bende hep 36 olmassa kesin 37de doğar diyodum ama 38 olduk hem sezeryan olduğu için sizin ne?