Comeasli Kizlar merhaba geç dollenme ile hamile kalmışım sat tarihinden baz alamıyorum yani bu nedir bebek haftasından geride mi olur doktor daha hesaplamadi, beni aydınlatırmsnz
Patito__ Comeasli ben hep gec dollenme yasiorm suan hamile kaldm yine gec dollenme Bu su demek Normakde adet tarihim 29 ocak bebekte 5. Haftasina girdi bugun Ama gec döllenme oldugundan misal bebek 4. Haftaya girmis gözükecek ve adet tarihim 4 mart olrak baz alinacak Yani kisacasi gec dollenmede adet gununu unut ultrasona gore gidecegiz
babymom_8 Comeasli adet gününüzün ilk gününden hesapladılar canım hep öyle gitti geç döllenme oldu bende de
Hayatuysal34 Comeasli bebek kaç haftalık çıkıyrsa ona göre yeni bir adet tarihi veryr bende geç döllenmeyim
Hatice_123456 Geriden gelme olayı yok ltrasonda kaç haftalık görünüyorsa o baz alınıyor bende adetime göre 9haftalikken doktora gittiğimde 7haftalik dendi geç döllenme den dolayı