Gizzgzz canım hepsi degısıyor 30 H dogdu kızım entübe olmadı oğlum oldu kızım 40 gün kaldı oğlum arkasından cıkacak 1 H derken 70 günde çıktı cünkü oksijen satarasyon ıle nabız hep beslenırken düşmeye başladı onu bekledık
Süreç sürekli takıp okuyor mama cc ⅗ cc ıle başlanıp arttırıyor beyın ciger kalp aklına gelecek hersey kontrol altında oluyor korkma bızde. Daha ufakları da vardı hangi hastane düşünüyorsun