Tugbasyalina Allahtan senin için hayırlı olacak doğum şeklini iste hep canım ben hep öyle dua ettim çokta korkuyordum normal olarak sonuçta kolay bi durum değil ama ucunda bebeğine kavuşmak var ve İnan bana onu kucağına alınca doğum anında çektiğin tüm sıkıntıları unutacaksın . 2. Ye hamileyim şuan bende Allah sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🙏🏻 🌸