Kızlar Pokos hastasıyım en son adetim 2 ocaktı 20 şubatta Dc gitim rahmimin biraz kalınlaştıgını söyledi ama istediği kadar kalın değilmiş 4 gün sonra kan ver dedi kan verdim negatif çıkmış dedi ama iki hafta daha beklemek istiyorum dedi Cunku bazen gec olabılıyor diye rahminde biraz kalınlaşma görmüştüm iki hafta içinde adet olursan gel olmazsan yine gel gebelik testi yapalım dedi 1 hafta geçti yaptığım bütün testlerde silik cıkıyor ama kanda negatif cıkmıstı randevum var yine çarşamba Günü böyle olup sonradan gebelik oldugunu öğrenen var Mı çünkü benim umudum kırıldı baya yani beklemıorum artık gebelıgıde adette olamıyorum anlam veremedim bilgisi olan yazabılırmı ?