Ilahem İnsallah hicbisey olmaz, sanırım 8 buçuk ayliksin canım benim 7 aydan önce doğum olsaydı telaşlı olmakta haklıydın sonuçta 9.aydan gün alıyorsun Allah’ın izniyle doğuştan bı sorunu yoksa doguncada bişey olmaz inşallah bebişini Rabbimin izniyle inşallah kucagina alırsın sezaryen olmaktan da korkma herşey geçer inşallah,bebeğini kucağına alacağını dusun ve mutlu ol Allah’ın izniyle hicbirsey olmaz 🥰