Geçen günlerde de post açmıştım bu haftalarda mide bulantısı normal mi diye bir sürü yaşayan varmış ama bugün bulantım iyice arttı ve kusmaya başladım asla geçmiyor kusmak istemiyorum resmen başa döndüm başlarda çok zorlandım. Bu mide bulantısını bu haftalarda yaşayıp iyi gelen şeyler var mı ? Oturup ağlıyorum kusmak istemiyorum diye gerçekten çok zor iyi gelen bisey varsa lütfen yazın 🥺🥺🥺