Aysel66 sumeyra07 merhaba benim 14+2 13te gitigimde 70 gramdı artık 17 haftada gidicem bakalım nekadar olucak sizin nekadar
Ayezhanim sumeyra07 16+2 bugün ikinci gebeliğim pıt pıt şeklinde hareket hisediyorum çok az ama cinisyeti kıza benzetti doktor sizlerin belli mi
CydBzl 15 dk sonra 15 olacağım en son 13.haftada görmüştük oğluşu insan özlüyor resmen 16 da gidip göreceğim bir sonraki randevuya bir hafta var daha😩 inşallah herşey yolundadır rabbime emanet korusun kollasın bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🧿🙏🏼
CydBzl sumeyra07 bende haftaya pazartesi gidicem sonra yine bir ay beklemece çok uzun geliyor bir ay ya allaha emanet olsunlar rabbim korusun her türlü fenalıktan ama cidden beklemek ne zormuş😩