selinsmother Gulcnny_2852 gaviscon içiyorum günde 2 kere çok şükür geçti gitti 🤪 Geceleri mide yanmasıyla kusuyordum artık geceleri midem yanmıyor
Kucukpanda90 Gulcnny_2852 gaviscon ve rennie tablet Kullaniyorum bi zman rahatlatiyor snra yine yanginlar yaniyor 😂 elma ve soguk sütte biraz fayda ediyor ama geçici bi sure hepsi ne yazikki. Bazen gece yarısı uykumdan uyanıyorum mide yanmasiyla valla cok zor 🤦♀️
Fatimetncr Hamilelik demek midenin her türlü fonksiyonu yaşaması demek bacımmm neler çekti şu miiideee ağzı olsa da konuşsa keşke 😂😂
anne2488274 Bana sade dondurma maraş usülü gibi iyi gelmişti özellikle uyumadan yiyordum rahatlatıyordu. Soda ve soguk sütte işe yarıyor