Elif_p Arkadaşlar 9 haftalık gebelikte kasık ağrısı yaşayan var mı gün içinde ayakta kalsam biraz yürüsem hemen kasık agrısı oluyır sancı gibi uzanınca geciyor sizde de oluyor mu bu durum
Zeynepozcan Elif_p evet oluyordu doktor kanama olmadığı sürece korkma rahim büyüyor demişti şuan 12. Hafta bitmek üzere sadece bazen bel ağrısı oluyor
Freyan Elif_p aynisi bende de öyle 5. Haftanın içinde daha siddetliydi şimdi biraz daha hafifledi ama oluyor yani.Hele bir de gaz varsa aynı zamanda bi vuruyor ki anlatamam kanama olmadı benim de dr da bisey demedi daha keseyi goremedik 5+2 de gitmiştim
Babyykmz Elif_p ayni seyi bende yasiyorum 11 haftaligim ama onceden beri var ilk gebelikte bebek rahimde yer acmaya calistigi icin olurmus diye bir yazi okumustum.
Freyan Ama bakıyorum 5 6 haftada mercimek tanesi kadar dyor bu boyutta nasil sanci yapabilir başka bi sorun mu var diye de korkuyorum
Elif_p Rahim büyüdüğü için oluyor diye biliyprım ama yine de insan bir acaba diyoe yine de annelik eşittir endişe 🤦♀️