Angelmom_ Haftaya girmiş ve bebiş doğdu butonu gelmiş bir heycanlı gebeyim, yarin da kontrolum var 1 aydır daha yeni gorucem oglumu, cok heyecanlıyım süreç nasıl ilerler korku stres yaşıyorum,bi yandan zaman cabuk geçsede kucağıma alsam diyorum bi yandan bu günlerimi özlicegim aklıma geliyor ☺️☺️ sizler nasilsiniz