Allah beni islah etsin bu ara çok çikolata tüketiyorum :(
Dur diyemiyorum da..
Normalde yeşillik, sebze, et, balık ağırlıklı besleniyorum ama bu ara gerçekten çikolata yiyesim geliyor 🥲
Normal beslenmemde,
sabah kahvaltıdan 1-2 saat önce bir adet meyve tüketiyorum 1-2 saat sonra da kahvaltı yapıyorum sağlıklı şekilde
Gün içinde de tekrar meyve tüketmemeye çalışıyorum şekerden korkuma 😅 Ama bu ara gerçekten normalin dışındayım