01_08 Arkadaşlar kadın doğum doktorum bana letrol yazdı. Dünde ilacı almak için eczaneye gidince (Allah korusun) kanser tedavisinde de kullanıldığı söylendi bende tedirgin oldum açıkçası ilacı kullanan var mı ? Kullanıp faydasını gören var mı ?